Muzyka

sobota, 31 stycznia 2015

Kochani !!!

Kochani podjęłam decyzję , nie wiem czy dobrą ale chcę wam bardzo podziękować za pozytywne komentarze , które pojawiły się pod ostatnią notką. Mam nadzieję że z czasem będzie was więcej -BO TAK NIE ZAWIESZAM BLOGA. Chcę pisać bo to pozwala mi na spełnianie marzeń , martwiłam się komentarzami ponieważ dla każdego autora , jakakolwiek opinia jest motywująca to tego aby coś zmieniać iść na przód. Bardzo wam dziękuje , mam nadzieję że będziecie komentować ponieważ nie chciałabym informować o zawieszeniu. Myślę , że to tyle z mojej strony a teraz lecę na mój urodzinowy melanż
( Rozdział pojawi się za 20  minut i doda go mój przyjaciel Dawid)

Buziaki i Pozdrowienia Cukierki
Love
Chester...

2 komentarze:

  1. Wszystkiego Najlepszego.
    Zdrowia szczęścia. spełnienia marzeń.
    Koncertu 1D (o ile jeszcze nie byłaś).
    No i co tam jeszcze sobie zapragniesz.
    Wszystkiego naj....


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W imieniu mojej przyjaciółki dziękuje
      I pozdrawiam
      David

      Usuń

Każdy komentarz jest napędem do nowych rozdziałow