Muzyka

niedziela, 15 lutego 2015

Nominacja

Cukierki zostałam nominowana do tagu 10 faktów o mnie. Robię to pierwszy raz więc jakby coś było źle to przepraszam. Aaa zapomniałabym trzeba nominować potem trzy osoby.
1. Mam na imię Dominic
2. Jestem Polką z japońskim pochodzeniem
3. Mam 16 lat
4. Zawsze gdy siedzę z przyjaciółmi w kawiarni , wymyślam o  otaczających mnie ludziach dziwne historie
5. Mam starszą siostrę
6. Kiedy byłam mała odgryzałam głowy barankom wielkanocnym
7. Moi przyjaciele twierdzą że kiedy wyjade oni umrą na brak śmiechu
8. Kocham oglądac Gumisie
9. Prawdopodobnie nigdy nie dorosne
10. Za 3 miechy jade na 3 lata do Stanów

Nominacje nigdy mi nie wychodzą więc dopisze to gdy wróci mi internet

Love
Chester ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest napędem do nowych rozdziałow